Vanlige Spørsmål

Hvordan vet jeg at min ordre er bekreftet?

Du mottar en ordrebekreftele på din mail så snart kjøpet ditt er godkjent.

Kan jeg endre min bestilling?

Bare ta kontakt med oss så justerer vi din ordre etter dine ønsker.

Glemt passord?

Klikk på; logg inn og så klikker du på; glemt passord så sender vi en lenke til din mail adresse som du følger for å endre passord.

Leveringstid?

Vil normalt være 1-4 dager etter at pakken er sendt fra oss, vi ekspederer alle bestillinger mottatt fredag, lørdag og søndag på mandager. Øvrige dager sender vi samme dag eller dagen etter mottatt bestilling.

Frakt

Vi har fast frakt på kr 49,-

Du kan velge mellom:

Pakke i postkassen - Pakken blir levert til din postkasse. Dette forutser at pakken passer din postkasse. Hvis ikke blir den sent til nærmeste hentested.

Pakke til hentested - Pakken blir levert til nærmeste postkontor/Post-i-butikk.

Alle pakker blir sent med sporing og du vil få hente og leveringsvarsler.

Retur og bytte

Du har full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt din bestilling, vedlagt din bestillingsbekreftelse på e-post følger returskjema som må fylles ut og returneres sammen med varen. 

Eventuelt kan du skrive på pakkseddelen som kom med varen.

Retur forutsetter at varen er ubrukt og all merking må være intakt. 
 

Gratis bytte 

Passet ikke plagget? Vi tilbyr deg gratis frakt ved bytte av størrelse. Dette forutser at vi har varen på lager eller kan bestille den opp.

Ta kontakt med oss slik at vi kan holde av plagget. 

Husk å fylle ut returskjema! Eventuelt kan du skrive på pakkseddelen som kom med varen. 

Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din. 

 

Generelt

Ved kjøp av klær eller sko sender vi alltid med returetikett.  

Bruk av returetikett koster kr 69,- og trekkes fra refusjonsbeløpet. 

Pakken leveres til nærmeste post-i-butikk. Posten/Bring 
Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. 

 
Retur adresse; 

Hos Tove AS 

Haugsgt 10 

3513 Hønefoss 

Reklamasjon

Er det en feil med varen er det bare å ta kontakt så tar vi varen i retur og sender deg ny, om ikke produktet er utsolgt, er produktet utsolgt refunderer vi varens kostnad.
Reklamasjonsretten bortfaller i tilfelle hvor varen er vasket feil evt utsatt for unormal slitasje.

Forbehold knyttet til levering

Avik knyttet til varelager kan forkomme da lageret reguleres elektronisk via vårt kassesystem og det kan skje en fosinkelse knyttet til oppdatering av lager i nettbutikk..

Send oss gjerne en melding

Har du spørsmål om din ordre eller er det noe annet du lurer på